رفتن به محتوای اصلی
x

مدارک لازم جهت تغییر نام تجاری پروانه ساخت

مدارك لازم جهت تغییر نام /نام های تجاری پروانه ساخت

ردیف

نام مدرک

توضیحات

1

درخواست كتبي به عنوان معاونت غذا ودارو/شبکه بهداشت و درمان شهرستان مربوطه

جهت دریافت  نمونه درخواست اینجا کلیک کنید

2

اصل پروانه ساخت   قبلی

به توضیحات زیر همین جدول دقت شود

3

تصویر برابر اصل تصديق ثبت علامت (نام )تجاري 

به توضیحات زیر همین جدول دقت شود

4

ارائه برگه پرداخت مبلغ مربوطه حاوی شماره پیگیری و تاریخ واریز مبلغ اصلاح پروانه از طریق سامانه TTAC  

"ورود مدیرعامل به سامانه TTAC  و انتخاب گزینه مدیریت پروانه ها- انتخاب گزینه ورود با استفاده از نام کاربری و رمز مربوطه- انتخاب گزینه درگاه پرداخت الکترونیک - انتخاب نوع مجوز: پروانه ساخت و سرویس: اصلاح پروانه ساخت مواد اولیه،ظروف، بسته بندی و فرآورده  غذایی و آشامیدنی"

5

ارائه تسویه حساب مالی از امور مالی معاونت غذا و دارو

 

 

الف -تصدیق ثبت علامت باید دارای مشخصات زیر باشد

1- نام مالک تصدیق ثبت علامت (نام )تجاري بایدمطابق با نام ذکر شده در مجوز فعالیت اقتصادی باشد.  2- تاریخ آن بایدداراي اعتبار باشد. 

 3-طبقه و كالاي مورد درخواست در محل مربوطه درج شده باشد.

ب- برابر اصل شدن توسط یکی از چند روش زیر قابل انجام می باشد:

1- جهت واحدهای مستقر در شهر اصفهان توسط اداره صدور پروانه های بهداشتی  2-جهت واحد های مستقر در شبکه های بهداشت درمان توسط کارشناسان کنترل مواد غذایی و بهداشتی شهرستان مربوطه 3- توسط مراجع ذیصلاح از جمله دفاتر اسناد رسمی

ج- اصل پروانه ساخت  قبلی

       2-1- اصل پروانه ساخت قبلی در صورتی که توسط موسسه تحویل گرفته شده باشد

       2-2- تصویر پروانه ساخت  قبلی در صورتی که توسط موسسه تحویل گرفته نشده باشد(لازم است این موضوع در متن درخواست گنجانده شود)

       2-3-در صورتی که پروانه ساخت دریافت و مفقود شده باشد لازم است نسبت به درج آگهی مفقودی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار و رسمی اقدام و آگهی مربوطه ارائه گردد.