رفتن به محتوای اصلی
x

گزارش عملکرد شش ماه اول سال 1403 مدیریت پشتیبانی معاونت غذا ودارو

 

 

بسمه تعالی

پروژه راه اندازی دستگاه تصفیه آب 

اتمام  فاز اول  وآغاز فاز دوم آبیاری تحت فشار 

توسعه فضای سبز مجموعه به مقدار 180درخت و210 گلدان گل و بررسی   زمینه های افزایش  فضای سبز

تعمیر و  وارد  مدارنمودن مشعل های دیگ آب گرم

احیا وبروز رسانی سیستم اعلام حریق ساختمان ستا دمعاونت واتصال سیستم اعلام حریق آزمایشگاه به ساختمان ستاد  

بروزرسانی وعیب یابی سیستم اعلام حریق    انبار های معاونت  واضافه نمودن فلاشر اعلام حریق در محوطه بیرونی انبار 

تجهیز آزمایشگاه به 5 عدد کولر گازی ایستاده وحل مشکل تهویه مطبوع 

خرید 11دستگاه یخچال آزمایشگاهی 

خرید ونصب دستگاه   DEEP FRIZER   آزمایشگاه

بررسی وتعویض باتری های   UPS   آزمایشگاه به صورت رایگان به استناد قرارداد منعقده ابتدای سال 1401

بررسی وتعمیر باطری های لیفتراک به مبلغ 300/000/000 ریال وجلوگیری  از خرید باطری جدید

اجرای طرح تامین برق اضطراری نگهبانی ورودی مجموعه 

تامین مقدمات برگزاری روز کارمند 

برگزاری مراسم روحبخش زیارت عاشورا  و توزیع صبحانه نذری  بین کارکنان

بررسی واقدام  طرح لوله کشی گازهای آزمایشگاهی وساخت اتاقک نگهداری کپسول 

اجرای طرح ابلاغی دانشگاه در  تامین لباس اداری  به کلیه پرسنل مشمول 

تهیه چک لیست پایش فصلی جهت حوزه های مختلف پشتیبانی وتخصیص مبلغ اضافه کار وخارج  از شمول براساس نمرات  چک لیست 

نصب وتعمیر 10 عدد فن کوئل جهت مقابله با گرمای بی سابقه واحیای سیستم فرسایشی 

نصب خوشبو کننده اتوماتیک در سرویس های بهداشتی 

استفاده از دستمال رولی در سرویس های بهداشتی  وبه دنبال آن کاهش مصرف دستمال کاغذی  معاونت 

تعمیر دوش های اضطراری آزمایشگاه  وصرفه جویی مبلغ 17 میلیلون تومان به ازای هر دوش 

اقدام در خصوص اسقاط اقلام مازاد ومستهلک  انبار ها در راستای چابک سازی انبار ها 

اختصاص انبار تجهیزات پزشکی  پس از چابک سازی انبار ها 

تصویب وتعیین اعتبار جابجایی ترانس برق از موتور خانه به پست برق 

نصب تایمر بر روی چیلرها برای اولین بار در مجوعه  دانشگاه علوم پزشکی  وکاهش مصرف برق حداقل تا یک وسوم مصرف مدت مشابه

خرید اقلام آزمایشگاه ازقبیل بنماری ، یوپی اس  ،هاتپلیت ،حمام استونیک ،سانترفیوژو....   و تجهیز آزمایشگاه

تمرکز زدایی از واحد نقلیه    جهت تسهیل  در روند  سرویس دهی  به کارشناسان مدیریت  ها   با تخصیص سهمیه   ماشین  استیجاری 

نصب تور ی پرسی وتوری پنجره  در ب آزمایشگاه 

پیگیر ی  جهت استاندارد سازی  وآسفالت  ورودی خلیج فارس 36 از طریق استانداری  ،شهرداری ،پلیس راهور 

تهمیه مقدمات گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم 

سرویس وتعویض  روغن دیزل ژنراتور 

 هماهنگی ام دی اف کار  جهت پارتیشن  بندی فضای داخلی اتاق  مدیریت تجهیزات پزشکی 

تامین  وتخلیه 1000 لیتر گازوئیل   جهت  ژنراتور با هماهنگی با شرکت توزیع برق منطقه ای و شرکت  نفت 

سرویس وتعمیر درب های الکترونیکی حراست  و ورودی مدیریت ها 

تحویل وتحول داروهای  اهدایی از شرکتهای دارویی   جهت مراسم اربیعن 

بررسی  طرح تامین فضای سبز از شرکت داروسازی فارابی  با هماهنگی  با  جناب اقای دکتر اعتباری  ودکتر کندری 

تصویب واجرای مقدمات طرح پارکینگ مسقف  مراجعه کنندگان 

سم پاشی وتله  گذاری در کل محوطه اداری و آزمایشگاهی وانبار جهت مقابله  با حشرات 

مصاحبه با  40  نفر راننده وانتخاب 12 راننده استیجاری 

ارتقای 80درصد از رایانه موجود وهمچنین

افزایش مجوز رانندگان استیجاری از 17 به 20جهت سهولت در ایاب وذهاب  وتامین سرویس خدمات بازرسی 

افزایش سقف مجوز استفاده از تاکسی سرویس 850 ساعت تا 1800ساعت

افزایش نیروی خدمات به تعداد 2نفر جهت بهبود امور خدمات 

چابک سازی بایگانی باامحا 800پرونده قدیمی بامجوز سازمان اسناد ملی