رفتن به محتوای اصلی
x

سفر مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی به اصفهان

در سفر مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی به اصفهان و با برنامه ریزی مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه، نشستهای تخصصی در سه حوزه تولید، توزیع و مراکزدرمانی در روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه در سالن همایش های شهید بهشتی دانشگاه برگزارگردید.

در این جلسات دکتر شاهمرادی مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی همراه با هیات همراه اعم ازمعاونین و مدیران تخصصی هر حوزه علاوه بر پاسخگویی به سژالات و چالشهای تولید کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی استان و مدیران و کارشناسان تجهیزات پزشکی مراکز درمانی تحت نظارت دانشگاه، به تبیین برنامه های آتی اداره کل تجهیزات پزشکی در حوزه پرداخت.

بازدید از خطوط تولید چند شرکت دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و رونمایی از تولید آخرین محصولات استان از دیگربرنامه های وی در سفر به استان اصفهان در اردیبهشت ماه 1403 بود.

همچنین نشست تخصصی با رؤسای ادارات نظارت بر تأمین و نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات پزشکی با موضوع ساماندهی زنجیره توزیع سمعک در استان اصفهان به عنوان بخش دیگری از این سفر برنامه ریزی شده برگزار گردید.

با همت و برنامه ریزی مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه و زیر ساختهای کلان استان، اصفهان با 190 شرکت تولید کننده قطب سوم تولید تجهیزات پزشکی کشور و با بیش از 300 توزیع کننده تجهیزات پزشکی به عنوان دومین قطب زنجیره توزیع تجهیزات پزشکی کشور شناخته می‌شود.