مدارك لازم جهت تمدید پروانه ساخت (طبق دستورالعمل ابلاغی سازمان غذا و دارو به شماره 675/134618/د مورخ 1401/10/12)
ردیف | نام مدرک | توضیحات |
1 | درخواست كتبي به عنوان معاونت غذا ودارو/شبکه بهداشت و درمان شهرستان مربوطه | |
2 | فرم چهار برگي درخواست صدور پروانه ساخت تكميل توسط مسئول فني | جهت دریافت نمونه فرم، اینجاکلیک نمایید، این فرم باید تایپ شده باشد. |
3 | طرح برچسب و پوشش بسته بندی | مطابق با ماده 11 قانون مواد خوراکی ، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی |
| اصل پروانه ساخت قبلی | به توضیحات زیر همین جدول دقت شود |
4 | تصویر برابر اصل تصديق ثبت علامت (نام )تجاري
| به توضیحات زیر همین جدول دقت شود |
5 | تعهدنامه علامت تجاری | در صورت عدم ارائه گواهی ثبت(تصدیق) علامت تجاری براساس توضیحات زیر جدول |
6 | تصویر قرارداد با آزمایشگاه مورد تایید، در صورت نداشتن تجهیزات لازم برای محصول مورد تقاضا | (در صورت نیاز)-جهت کارگاه ها الزامی است |
7 | ارائه برگه پرداخت مبلغ مربوطه حاوی شماره پیگیری و تاریخ واریز مبلغ تمدید پروانه از طریق سامانه TTAC | "ورود مدیرعامل به سامانه TTAC و انتخاب گزینه مدیریت پروانه ها- انتخاب گزینه ورود با استفاده از نام کاربری و رمز مربوطه- انتخاب گزینه درگاه پرداخت الکترونیک - انتخاب نوع مجوز: پروانه ساخت و سرویس: تمدید پروانه ساخت مواد اولیه،ظروف، بسته بندی و فرآورده غذایی و آشامیدنی" |
8 | تصویر کارت فعالیت مسئول فني صادره توسط سامانه TTAC (کلیه شیفت های تولیدی) و پروانه مسئول فنی | تاریخ اعتبار بر روی کارت فعالیت ذکر شده باشد- مهر و امضا مدیر و مسئول فنی بر روی کارت انجام شده باشد |
9 | ارائه برگه پرداخت مبلغ مربوطه حاوی شماره پیگیری و تاریخ واریز مبلغ بازدید تمدید پروانه ساخت از طریق سامانه TTAC | "ورود مدیرعامل به سامانه TTAC و انتخاب گزینه مدیریت پروانه ها- انتخاب گزینه ورود با استفاده از نام کاربری و رمز مربوطه- انتخاب گزینه درگاه پرداخت الکترونیک انتخاب نوع مجوز:بازدید تمدید پروانه ساخت و سرویس: بازدید تمدید پروانه ساخت مواد اولیه،ظروف، بسته بندی و فرآورده غذایی و آشامیدنی" |
10 | ارائه تسویه حساب مالی از امور مالی معاونت غذا و دارو |
|
الف -تصدیق ثبت علامت باید دارای :
بر اساس دستورالعمل مربوطه منظور از علامت تجاری کلمه یا رقم یا حرف یا عبارت یا ترکیبی از آنها می باشد علامت به تنهایی قابل قبول نیست .
نام مالک تصدیق ثبت علامت (نام )تجاري بایدمطابق با نام ذکر شده در مجوز فعالیت اقتصادی باشد.
تاریخ آن بایدداراي اعتبار باشد.
طبقه و كالاي مورد درخواست در محل مربوطه درج شده باشد.
در صورت عدم ارائه گواهی ثبت(تصدیق) علامت تجاری از سوی متقاضی به شرح ذیل اقدام شود:
اظهارنامه : در صورت ارائه اظهارنامه ثبت علامت تجاری به همراه تعهد محضری توسط متقاضی مبنی بر ارائه گواهی معتبر ثبت علامت تجاری( ظرف مدت 6 ماه)،حداکثر به مدت 6 ماه از تاریخ صدور اظهارنامه
آگهی تقاضا در روزنامه رسمی: در صورتیکه آگهی تقاضا در روزنامه رسمی درج شده باشد به انضمام تعهدنامه( موضوع بند 1)، به مدت 6 ماه از زمان چاپ روزنامه رسمی
اجازه بهره برداری یا انتقال: در صورت ارائه اجازه بهره برداری یا انتقال، منوط به ارائه مجوز بهره برداری یا گواهی انتقال از اداره ثبت علائم تجاری
ب- برابر اصل شدن توسط یکی از چند روش زیر قابل انجام می باشد:
1- جهت واحدهای مستقر در شهر اصفهان توسط اداره صدور پروانه های بهداشتی 2-جهت واحد های مستقر در شبکه های بهداشت درمان توسط کارشناسان کنترل مواد غذایی و بهداشتی شهرستان مربوطه3- توسط مراجع ذیصلاح از جمله دفاتر اسناد رسمی
ج- اصل پروانه ساخت قبلی
2-1- اصل پروانه ساخت قبلی در صورتی که توسط موسسه تحویل گرفته شده باشد باید عودت گردد.
2-2- تصویر پروانه ساخت قبلی در صورتی که توسط موسسه تحویل گرفته نشده باشد( این موضوع در متن درخواست قید گردد)
2-3-در صورتی که پروانه ساخت دریافت و مفقود شده باشد لازم است نسبت به درج آگهی مفقودی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار و رسمی اقدام و آگهی مربوطه ارائه گردد.