رفتن به محتوای اصلی
x

مدارك لازم جهت تمدید پروانه ساخت براساس اعتبار علامت تجاری

مدارك لازم جهت تمدید پروانه ساخت بر اساس اعتبار علامت تجاری

توجه: این مدارک صرفا جهت پروانه ساخت هایی است که در زمان صدور یا تمدید، اعتبار آن بر اساس تاریخ پایان اعتبار علامت(نام) تجاری اعتبار بخشی شده است.

ردیف

نام مدرک

توضیحات

1

درخواست كتبي به عنوان معاونت غذا ودارو/مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مربوطه

جهت دریافت نمونه درخواست، اینجاکلیک نمایید

2

اصل پروانه ساخت قبلی

در صورتی که اصل توسط مدیر تحویل گرفته شده باشد در غیر اینصورت در متن درخواست ذکر شود که اصل پروانه ساخت نزد آن معاونت می باشد

3

تصویر برابر اصل تصديق ثبت علامت (نام )تجاري

به توضیحات زیر همین جدول دقت شود

4

ارائه برگه پرداخت مبلغ مربوطه حاوی شماره پیگیری و تاریخ  واریز مبلغ  صدور پروانه از طریق سامانه TTAC           

 

ورود مسئول فنی به سامانه TTAC  و انتخاب گزینه مدیریت پروانه ها- انتخاب گزینه ورود با استفاده از نام کاربری پروانه و رمز مربوطه- انتخاب گزینه درگاه پرداخت الکترونیک"، انتخاب مجوز پروانه ساخت، انتخاب سرویس تمدید پروانه ساخت مواد اولیه، بسته بندی و فرآورده های غذایی آشامیدنی

 

 

الف -تصدیق ثبت علامت باید دارای مشخصات زیر باشد

1- نام مالک تصدیق ثبت علامت (نام )تجاري بایدمطابق با نام ذکر شده در مجوز فعالیت اقتصادی باشد.

2- تاریخ آن باید داراي اعتبار باشد. 

 3-طبقه و كالاي مورد درخواست در محل مربوطه درج شده باشد.

ب- برابر اصل شدن توسط یکی از چند روش زیر قابل انجام می باشد:

1- جهت واحدهای مستقر در شهر اصفهان توسط اداره صدور پروانه های بهداشتی

 2-جهت واحد های مستقر در شبکه های بهداشت درمان توسط کارشناسان کنترل مواد غذایی و بهداشتی شهرستان مربوطه

3- توسط مراجع ذیصلاح از جمله دفاتر اسناد رسمی