رفتن به محتوای اصلی
x

مدارك لازم جهت تمدید پروانه ساخت

مدارك لازم جهت تمدید پروانه ساخت

ردیف

نام مدرک

توضیحات

1

درخواست كتبي به عنوان معاونت غذا ودارو/شبکه بهداشت و درمان شهرستان مربوطه

جهت دریافت  نمونه درخواست اینجا کلیک کنید

2

فرم چهار برگي درخواست صدور پروانه ساخت تكميل توسط مسئول فني 

جهت دریافت نمونه فرم، اینجاکلیک نمایید،

این فرم باید تایپ شده باشد.

3

طرح برچسب و پوشش بسته بندی

مطابق با ماده 11 قانون مواد خوراکی ، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی

 

اصل پروانه ساخت  قبلی

به توضیحات زیر همین جدول دقت شود

4

تصویر برابر اصل تصديق ثبت علامت (نام )تجاري

به توضیحات زیر همین جدول دقت شود

5

تصویر قرارداد با آزمایشگاه مورد تایید، در صورت نداشتن تجهیزات لازم برای محصول مورد تقاضا 

(در صورت نیاز)-جهت کارگاه ها الزامی است

6

ارائه برگه پرداخت مبلغ مربوطه حاوی شماره پیگیری و تاریخ واریز مبلغ تمدید پروانه از طریق سامانه TTAC  

"ورود مدیرعامل به سامانه TTAC  و انتخاب گزینه مدیریت پروانه ها- انتخاب گزینه ورود با استفاده از نام کاربری و رمز مربوطه- انتخاب گزینه درگاه پرداخت الکترونیک - انتخاب نوع مجوز: پروانه ساخت و سرویس: تمدید پروانه ساخت مواد اولیه،ظروف، بسته بندی و فرآورده  غذایی و آشامیدنی"

7

تصویر کارت فعالیت مسئول فني صادره توسط سامانه TTAC (کلیه شیفت های تولیدی) و پروانه مسئول فنی 

تاریخ اعتبار بر روی کارت فعالیت ذکر شده باشد- مهر و امضا مدیر و مسئول فنی بر روی کارت انجام شده باشد

8

ارائه برگه پرداخت مبلغ مربوطه حاوی شماره پیگیری و تاریخ واریز مبلغ بازدید تمدید پروانه ساخت از طریق سامانه TTAC  

"ورود مدیرعامل به سامانه TTAC  و انتخاب گزینه مدیریت پروانه ها- انتخاب گزینه ورود با استفاده از نام کاربری و رمز مربوطه- انتخاب گزینه درگاه پرداخت الکترونیک انتخاب نوع مجوز:بازدید تمدید پروانه ساخت و سرویس: بازدید تمدید پروانه ساخت مواد اولیه،ظروف، بسته بندی و فرآورده  غذایی و آشامیدنی"

9

ارائه تسویه حساب مالی از امور مالی معاونت غذا و دارو

 

10

ارائه برگه پرداخت مبلغ مربوطه حاوی شماره پیگیری و تاریخ واریز مبلغ جهت بازرسی فنی تجهیزات، دستگاهها و ملزومات به ازای هر نمونه / درگاه پرداخت الکترونیک در سامانه TTAC

لطفا به محدوده داخل شهر و خارح شهری طبق توضیح زیر جدول (بند د) دقت شود

"ورود مدیر به سامانه TTAC  و انتخاب گزینه مدیریت پروانه ها- انتخاب گزینه ورود با استفاده از نام کاربری و رمز مربوطه- انتخاب گزینه درگاه پرداخت الکترونیک  انتخاب نوع مجوز: بازرسی فنی تجهیزات، دستگاهها و ملزومات و سرویس: بازرسی و نمونه برداری فرآورده های مشمول آئین نامه داخل محدوده شهری آزمایشگاهی/ خارج از محدوده شهری آزمایشگاهی

 

الف -تصدیق ثبت علامت باید دارای :1-بر اساس دستورالعمل مربوطه منظور از علامت تجاری کلمه یا رقم یا حرف یا عبارت یا ترکیبی از آنها می باشد علامت به تنهایی قابل قبول نیست .2-نام مالک تصدیق ثبت علامت (نام )تجاري بایدمطابق با نام ذکر شده در مجوز فعالیت اقتصادی باشد.3- تاریخ آن بایدداراي اعتبار باشد.  4-طبقه و كالاي مورد درخواست در محل مربوطه درج شده باشد.

ب- برابر اصل شدن توسط یکی از چند روش زیر قابل انجام می باشد:

1- جهت واحدهای مستقر در شهر اصفهان توسط اداره صدور پروانه های بهداشتی 2-جهت واحد های مستقر در شبکه های بهداشت درمان توسط کارشناسان کنترل مواد غذایی و بهداشتی شهرستان مربوطه3- توسط مراجع ذیصلاح از جمله دفاتر اسناد رسمی

ج- اصل پروانه ساخت  قبلی

       2-1- اصل پروانه ساخت قبلی در صورتی که توسط موسسه تحویل گرفته شده باشد باید عودت گردد.

       2-2- تصویر پروانه ساخت  قبلی در صورتی که توسط موسسه تحویل گرفته نشده باشد( این موضوع در متن درخواست قید گردد)

       2-3-در صورتی که پروانه ساخت دریافت و مفقود شده باشد لازم است نسبت به درج آگهی مفقودی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار و رسمی اقدام و آگهی مربوطه ارائه گردد.

د-داخل محدوده شهری آزمایشگاهی: حد کالبدی(بافت شهری) شهر که ضوابط و مقررات شهر سازی در آن لازم الاجرا بوده و کلیه امور خدماتی به عهده شهرداری ها می باشد.)کلیه کارگاه های مستقر در شهر) 

خارج محدوده شهری آزمایشگاهی: شهرک های صنعتی و سایر اراضی که امور خدماتی آنها خارج از حیطه شهرداری ها می باشد.(کلیه کارگاه ها و کارخانجات مستقردر مناطق صنعتی و خارج از محدوده شهری)